sábado, 23 de marzo de 2019

Problemas co teu hirmán?

Ola de novo. 



Vos poño agora uns versículos do capítulo 18 do Evanxeo segundo San Mateo.


A corrección fraterna (Lc 17, 3)

15Se teu irmán peca contra ti, vai e repréndeo; pero ti só con el. Se te escoita, conquistaches o teu irmán. 16Se non te escoita, leva contigo un ou dous, para que por medio de dúas ou tres testemuñas quede resolto o asunto. 17Se non vos fai caso, dillo á comunidade; e se tampouco lle fai caso á comunidade, sexa para ti como un pagán ou un recadador de impostos. 18Asegúrovos que o que atedes na terra será atado no ceo, e o que desatedes na terra será desatado no ceo.

Oración en común

19Asegúrovos tamén que se dous de vós se poñen de acordo na terra para pedir calquera cousa, conseguirano do meu Pai celestial. 20Porque onde están dous ou tres reunidos no meu nome, alí no medio estou eu.

Perdón das ofensas (Lc 17, 4)

21Entón Pedro, achegándose, preguntoulle:
‑Señor, ¿cantas veces terei que perdoar a meu irmán se me segue ofendendo? ¿Ata sete veces?
22Respondeulle Xesús:
‑Non che digo ata sete veces, senón ata setenta e sete.

E agora a pregunta:

Qué teñen que ver estes versículos cos dez mandamentos? 

Saúdos. 

Ningún comentario:

Publicar un comentario