domingo, 29 de abril de 2018

A resurrección de Xesús.


Xesús xa resucitara mortos. O exemplo máis claro é o de Lázaro.

Pero coa propia resurrección de Xesús cambia algo que fai da súa resurrección un feito distinto da de Lázaro. Poñamos uns textos do evanxeo de Xoán, capítulo 20, copiado de abibliagalega.com.


Aparición ós discípulos: 20, 19-23

19Naquel día, o primeiro da semana, ó serán, estando pechadas as portas onde estaban os discípulos, por medo dos xudeus, chegou Xesús, e, poñéndose no medio, díxolles:
‑Paz convosco.
20Dito isto, mostroulles as mans e mais o costado. Os discípulos alegráronse, vendo o Señor. 21El díxolles outra vez:
‑Paz convosco: coma o Pai me mandou a min, tamén eu vos mando a vós.
22E dito isto alentou sobre eles, e díxolles:‑Recibide o Espírito Santo: 
23a quen lles perdoedes os pecados, quedaranlles perdoados; a quen llelos reteñades, quedaranlles retidos.





Aparición a Tomé: 20, 24-29

24Pero Tomé, un dos Doce, o chamado Xemelgo, non estaba con eles cando chegou Xesús. 25Dicíanlle entón os outros discípulos: ‑Vimos o Señor. Pero el contestoulles: ‑Como non vexa nas súas mans as furas dos cravos e non meta nelas o meu dedo; como non meta a miña man no seu costado, non crerei.
26Oito días despois estaban outra vez dentro os discípulos, e Tomé con eles. Chegou Xesús, estando pechadas as portas, e poñéndose no medio, dixo:
‑Paz convosco.
27Despois díxolle a Tomé:
‑Trae aquí o teu dedo e mira as miñas mans; trae a túa man e métea no meu costado. Non sexas incrédulo, senón home de fe.
28Tomé respondeulle: ‑¡Meu Señor e meu Deus!
29Xesús díxolle: ‑¿Tes fe porque me viches? ¡Benia os que creron sen veren!





Unha pregunta moi simple: se estaban as portas pechadas, como entrou Xesús na estancia?


Ningún comentario:

Publicar un comentario